Noi

Noi

joi, 30 ianuarie 2020

Note de curs la disciplina Ecologie generală, 2019-2020

Apăsând pe fotografia de mai jos se pot descărca notele de curs pentru susținerea evaluării finale la disciplina Ecologie generală, anul 2 biologie, anul universitar 2019-2020, semestrul 1. Textul nu este pentru citare, poate fi privit ca o ciornă, un material în evoluție.

Am ținut acest curs pentru prima și ultima oară anul acesta universitar, în împrejurări administrative deosebite, afând despre el cu o săptămână înaintea începerii anului universitar. Din punctul meu de vedere a fost o șansă să încerc sistematizarea unei perspective analitice și sintetice asupra ecologiei generale la care lucrez de mai multă vreme. Din câte mi-am dat seama studentele și studenții au avut o reacție bună, au înțeles și au apreciat abordarea, ceea m-a motivat foarte mult, m-a mobilizat. De altfel tot ce au scris la curs au transcris chiar dumnealor pe calculator, după cum e și menționat în text. La textul scris din ce am dictat în prelegeri am adăugat eu completări.

Le mulțumesc tuturor pentru experiența deosebită și le doresc succes în drumul lor de biologi inteligenți, performanți, deschiși către gândire și valori perene.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu