Noi

Noi

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Exploratori în Măcin: fotografii de Dani Drăgan

Ieri am făcut o deplasare cu trei studenți în Parcul Național Măcin, zona Creasta Pricopanului. Deplasarea poate fi bifată și în cadrul clubului studențesc de ecologie. Scopul deplasării a fost să alegem traseul care să poată fi parcurs de toți cei din anul trei care au optat pentru participarea la o vizită într-un parc național. Traseul cu grupul mare va fi mai ușor, evitând pasajele stâncoase pe curbele de nivel înierbate.
 
Ziua a fost extraordinară. Am descoperit un talent fotografic în persoana lui Dani Drăgan. O selecție a fotografiilor care redau atmosfera și ce am văzut noi acolo este mai jos. Acolo unde apare și Dani în poză fotografia am făcut-o eu sau aparatul pus pe declanșare automată.
 
Fotografiile sunt încărcate la rezoluția maximă, slide-show-ul se poate vedea ușor din Explorer la rezoluție mare apăsând pe prima fotografie și apoi cu săgeată dreapta.
 
Încercăm să organizăm deplasarea mare sâmbăta viitoare. Sunt înscrise până acum 15 persoane.
 
O zi bună și cât mai multe vizite în teren studentelor și studenților ecologi !
 
 
    





Un comentariu: